1. Allmänna villkor
Vår avboknings-policy gäller för alla bokningar hos Resort Yxenhaga AB. Har du däremot bokat via en tredje part så som ex. Expedia, booking.com, airbnb, agoda osv, så behöver avbokningen göras och accepteras via samma plattform. Observera att det är beroende på vilket pris och vilka villkor du har godkänt vid bokningstillfället som gäller, vissa av priserna tillåter inte avbokning.
2. Avbokning med full återbetalning
Vi har 14 dagars avboknings policy. Avbokningar som görs 14 dagar innan ankomstdatum har rätt till full återbetalning. Du kan antingen avboka genom funktionen på vår hemsida, alternativt skicka ett mail till oss på: [email protected]. Observera att alla avbokningar måste ske skriftligen och du behöver en bekräftelse som bevis för att det ska vara godkänt.
3. Avbokning utan återbetalning
Avbokningar som görs senare, inom 14 dagar till ankomst, går ej att avboka och kommer dessvärre inte att återbetalas.
4. Ändringar av bokning
Ändringar av bokning är tillåtna, beroende på tillgänglighet. Om du vill ändra din bokning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt.
Eventuella ändringar kan medföra extra kostnader, beroende på ändringens omfattning och tillgängligheten på det önskade alternativet.
5. Ej närvarande eller tidig utcheckning
Om du inte anländer vid den överenskomna incheckningstiden (no-show) eller om du checkar ut tidigare än det planerade utcheckning datumet, kommer ingen återbetalning att göras för de obrukade nätterna.
6. Kontaktinformation
För att avboka din bokning eller om du har några frågor angående vår avbokningspolicy, vänligen kontakta oss på [email protected]